Сучасне життя диктує людині особливі умови: необхідно бути впевненим у собі, конкурентноспроможним. активним, цілеспрямованим, відкритим всьому новому, мати нестандартний підхід до справи, бути креативним. Саме тему в системі освіти все більше приділяється розвитку творчих здібностей дітей, їх креативності. Здатність мислити творчо робить дитину більш розкутим, життєрадісним, стійким до стресових ситуацій. Творчість допомагає дитині впоратися з багатьма особистісними, емоційними і поведінковими проблемами, сприяє особистісному зростанню і розкриттю.
Кожне заняття будується за таким принципом:
Привітання (дозволяє налаштувати вихованців на роботу в групі);
Ввідні розминочні вправи(розкріпачують дитину, занурюють в тематику заняття);
Рефлексія заняття(обговорення думок, почуттів, які виникли щодо заняття, підбиття підсумків,
настрій на кінець заняття, враження від заняття, особисті досягнення);
Ритуал прощання.
Керівник гуртка - Антонова Людмила Іванівна.
Пед.стаж - 28 років
Освіта - вища
ЗакінчилаКиївський національний педагогічний університет ім. М.П.Драгоманова
Інститут корекційної педегогіки та психології Дефектологічний факультет
Спеціальність - вчитель початкових класів шкіл для сліпих та слабозорих,
тифлопедагог дошкільних закладів
У 2014 році брала участь у тренінговій програмі та отримала Сертифікат
"Використання технік арт-терапії у роботі з дітьми різних вікових категорій"
|